Перекладач блога

Виховуємо разом

Сімя – це міцне коріння,
З якого виростають такі ж гілки,

невянучі квіти і плоди.
Народне прислівя
       На розвиток дитини помітно впливає зацікавленість батьків ліцейським життям.  А тому, ми будуємо невидимий  ланцюжок між родиною і ліцеєм, який служить на благо усім учасникам навчально-виховного процесу. Це спільні турботи про те, щоб усім було цікаво і затишно в ліцеї, як у рідній домівці.
         Останнім часом психолого-педагогічна наука робить спроби окреслити шляхи відмови від традиційних і запропонувати нові підходи в розв'язанні проблем взаємодії сім'ї та навчальних закладах, виховання дітей та підлітків.
       Ліцей завжди прагнув до взаємодії з сім'єю. Це знаходило своє відображення в корекції сімейного виховання, у педагогічній просвіті батьків, у безкінечному «листуванні» з батьками з приводу навчання і поведінки їхніх дітей, у викликах батьків до ліцею тощо. Контакт з батьками як взаємодія може бути встановлений лише за умови, що обидва суб'єкти усвідомлюють: тільки спільними зусиллями можна створити умови для розвитку та виховання дитини, допомогти їй у набутті необхідного соціального досвіду. Визначальна умова взаємодії цих двох суб'єктів - батьків і педагога - вичерпне уявлення про зміст виховної діяльності один одного, можливості порозуміння щодо завдань і засобів виховного впливу заради благополуччя дитини, адекватність виховних дій до запланованого кінцевого результату. Тому, для батьків проводяться різні форми роботи: тренінгові заняття, бесіди, години спілкування, круглі столи і т.д.
   Забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу здійснюється класним керівником за допомогою включення їх у такі види взаємодії, як спільне планування виховної роботи у групі; колективні творчі справи;  свята, вечори, концерти, родинні свята; відвідування театрів, виставок; прогулянки, походи, поїздки та подорожі; виставки творчих робіт, дні здоров'я. Класний керівник включає у план роботи відвідування родин ліцеїстів, індивідуальні бесіди з батьками, спільне визначення перспектив і засобів розвитку вихованця. Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку ліцеїстів здійснюється класним керівником за допомогою тематичних і підсумкових батьківських зборів, індивідуальних консультацій, перевірки щоденників ліцеїстів, написання батькам записок-повідомлень (або в телефонному режимі). Родинне виховання тільки тоді ефективне, коли батьки разом з педагогами володіють сучасними педагогічними знаннями й уміннями, застосовують їх практично.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Моя група № 22